بهائیت/جذابیت جنسی

شایان ذکر است استفاده از جزابیت رابطه جنسی میان دختران و پسران یکی دیگر از حربه های پیروان فرقه بهائیت برای تبلیغ این فرقه خصوصا در مازندران است. معرفی بهائیت به عنوان آیینی که در رابطه با مسائل جنسی سهل وآسان برخورد می کند یکی از شیوه های تبلیغی آنان است.

برگزاری مهمانی ها وپارتی ها

 

در مرحله نهایی نیز برای رسمیت بخشیدن به فعالیت افرادی که تازه جذب شده اندپارتی هایی درمنازل دانش آموزان بهایی با حضور یک مبلغ ارشد برگزار می شود و برنامه های تخصصی به این افراد درحوزه ی مورد علاقه شان داده می شود. 

 

قالب دینی داشتن

اکثر قریب به اتفاق فرقه های انحرافی امروزین ادعای الهی بودن ندارند اما بابیان و بهاییان با بکار بردن لفظ دیانت ادعای الهی بودن فرقه خود را دارند که متاسفانه همین مسئله در موارد گونا گونی زمینه انحراف خدا باوران را فراهم کردند.

 شیطان پرستی

اساس تبلیغات شیطان پرستان بر بی قید و شرطی آزادی مطلق و کنار گذاشتن هر گونه حد و حصر است که برخی از جلوه های آن عبارتند از

بی اعتناعی به مسائل مذهبی

جوان دوست دارد آزاد باشد وقیدو مرزی نداشته باشد لذا انجام امورمذهبی و خصوصا نماز برایشان دشوار می نماید این فرقه  برای تبلیغ خود به افراد هدفشان وعده می دهد که در صورت گرویدن به آنان دیگر لازم نیست نماز بخوانند یا امور دیگری مثل روزه و ... را به جا آورند.

موسیقی های خشن و مهیج

از آنجا که جوانی دوره ی بروز هیجان و انرژی و غریزه است ارائه موسیقی با این دوره یکی از شیوه های جذب آنان به فرقه شیطان پرستی است.البته شیطان پرستی همواره توام با موسیقی ارائه شده است و موسس آن(آنتوان لاوی)ازموسیقی دانان معروف است.

جذابیت های جنسی

این فرقه هم مانند هر گروه دیگری از کشاندن جوانان و مردم به سمت خود استفاده می کنند و بر گذاری پارتی های مختلف ازجمله برنامه های آن ها است

 

 

 

 


نظرات شما عزیزان:

عباس اردستانی
ساعت17:20---21 خرداد 1392
سلام اقا مهدی گل وب عالی داری ادامه بده درود بر مرد عمل ومقا ومت ممنونم

عباس اردستانی
ساعت17:19---21 خرداد 1392
سلام اقا مهدی گل وب عالی داری ادامه بده درود بر مرد عمل ومقا ومت ممنونم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








برچسب ها : <-TagName->